15.03.2010

Esterel Cosmetics Göz Kalemleri & Swatchları & Makyaj Örneği & 550+ izleyici


Böyle başlık atan başka kimse var mı bilmem = )

Bugün Esterel Cosmetics'ten bir kargo geldi ve içinden süper renklerde 8 göz kalemi çıktı.
Esterel Cosmetics aslında bir Alman markası ve Türkiye Distiribütorlüğü'nü Mat Ticaret yürütüyor.
Bugün hiç makyaj yapasım yoktu; çünkü bütün gece ders çalıştım ve aşırı yorgunum.
Ama bu göz kalemlerini denemek için makyaj bozması bir şeyler yaptım...

Önce paketten çıkan cicilere bir göz atalım
Fotoğrafları büyütmek için üzerine tıklamanız ve karşınıza gelen pencerede "All Sizes" seçeneğine tıklamanız yeterli :

DSC06235

DSC06243

Kalemlerin numalaraları ve swatchları ise şu şekilde ;

DSC06247

Dedim ya makyaj bozması diye... İdare ediverin... 
Makyajda 103 numaralı göz kalemi var...

DSC06242

Ürünler hakkında yorum yapmak için çok erken.
Ancak ilk yorumum renkler çok güzel, kalıcılık güzel, akma gibi bir problem olmadı...
Zaman içinde daha net yorumlarımı paylaşırım.
Mat Ticaret'e bu jestlerinden ötürü teşekkür ediyorum.

Makyaj Günlüğü 550. izleyicisine ulaştı da geçti bile...
Destekleyen, takipte olan herkese çok teşekkürler.
550. izleyiciye yakışır hediyelerden oluşan yarışma çok yakında...

Te bu kaa...
Sevgiler

9 yorum :

  1. simli olanları çok güzel görünüyo 103 ve 157 ye bayıldım güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Aa Hacerim, bu markayı ben lisedeyken kullanırdım. Alman mıymış...:)
    çok sevindim hatırlayınca...Şimdi nerelerde bulabiliriz acaba...?
    Çok yumuşaktır yapıları. Güle güle kullan tatlım...

    YanıtlaSil
  3. yeni bi markayla daha tanışıyoruz hadi bakalım çeşitlilik her zaman iyidir, emily göz kalemlerine alternatif mi geliyor ne :)

    YanıtlaSil
  4. ben eskiden 205 ini kullanmıştım. çok severek kullanıyordum ama bitti bir daha da bir yerde gözüme çarpmadı. çok güzelmiş hediyeler. güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. çörekotu :))15/3/10 21:17

    gerçekten çok hoş görünüyor renkler. güle güle süslen canım :)

    YanıtlaSil
  6. 155e bayıldım canım. tam benlik. ben siyahını kullanmştım daha dgrusu denedim cok aktı malesef:S umarım sen memnun kalırsn güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil
  7. Hayirli olsun,bende mavileri cok begendim,isil isil ne guzel

    YanıtlaSil
  8. ben de biraz önce 101 numarasını aldım henüz kullanmadım ama kokusu aynı adi pastel boya gibi...

    YanıtlaSil
  9. bende Esterelin web sitesinden www.esterel.com.tr ürünümü beğenerek sipariş ettim

    YanıtlaSil